تولید محتوا

استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوایی در تولید محتوا

تکنیک های بازاریابی محتوایی

خوشحالم اینجایی تا اطلاعات خودتو بروز کنی. قبل از هرکاری برو سریعا شماره موبایلتو ثبت کن تا از همه مطالب و خبرنامه های یارین وب مطلع بشی. باهام بیا تا شروع کنیم.

تکنیک های بازاریابی محتوایی در تولید محتوا

خب اول از همه باید بگم که وقتی تصمیم به راه اندازی یه کسب و کار گرفتی باید یک چشم انداز و یا هدف نهایی برای خودت تعیین کنی.

سوالایی که باید از خودت بپرسی

  • از خودت بپرس چرا این کسب و کار؟!
  • دلیل شروعم برای این کار چیه؟!
  • این کار توی بازار الان قراره چقدر برای من درآمد زا باشه؟!
  • زمینه انتخابی من، بورس بازار الان هست؟!
  • هدفم از انتخاب این کسب و کار چیه؟!
اهداف تکنیک های بازاریابی محتوایی

شناخت اهداف بازاریابی(تکنیک های بازاریابی محتوایی):

شناخت اهداف بازاریابی باعث می شه تولید محتوای مناسبی داشته باشین. خب رسیدیم به انتخاب و تعیین هدف یادمه برای خودم همیشه سوال بود اصلا هدفی که انتخاب کردم درسته یا نه؟!

چجوری اون مقصد نهایی رو انتخاب کنم؟!

اصلا چه فاکتورهایی باید در نظر بگیرم که انتخابم بیشتر به واقعیت ها نزدیک باشن؟!

بیا تا کمکت کنم بهترین انتخاب را داشته باشی.

  1. همه جوانبی که ممکنه اتفاق بیوفتن را در نظر بگیر. به مشکلات احتمالی فکر کن، به خودت بگو ممکنه چه مسائلی توی مسیر کسب و کارم اتفاق بیوفته. همه موارد و راه حل ها را یادداشت کن. نوشتن باعث می شه این مطالب جای خودشونو توی ذهنت باز کنن.
  2. توانایی و علاقه ات را در نظر بگیر. انتخاب هاتون را بر پایه این دو مورد در نظر بگیرید. انتخاب هایی واقعی که هیچ شباهتی با خواب و رویاهای فانتزی اتون نداشته باشن.
  3. بهت تبریک می گم در واقع همین الان هم توی مسیر قرار گرفتین پس حسابی لذت ببرین و فکر و خیالات الکی رو کنار بگذارین. همین الان هم شما موفق هستین پس به خودتون نگین وقتی حالم خوبه که به مقصد نهایی برسم. یادتون نره این افکار تنها ذهنتون رو خسته می کنه.
  4. حالا که تعیین هدف انجام شد خواسته و نیاز (هدف) های کلی رو کوچیک کوچیک کنید. می خوام دوتا کتاب شاهکار توی این زمینه بهتون معرفی کنم کتاب های 7 عادت مردمان موثر، خرده عادت ها و یا اثر مرکب.
بهبود نرخ تبدیل

شناخت نیاز کاربر(تکنیک های بازاریابی محتوایی):

حتما تا حالا واستون اتفاق افتاده برای دریافت خدمات و یا خرید کالا وارد سایتی شدی. به محض انتخاب خدمت مورد نظر سوالاتی ذهنتون رو درگیر کرده اما هیچ گونه اطلاعاتی درمورد اون گفته نشده.

 برای راحتی کاربر بهتون پیشنهاد می کنم به سایت های مختلفی که از نظر کاری با شما هم سواند سر بزنید. از ابتدا ورودتون به سایت ها ببنید با چه مسائل و چالش هایی رو به رو می شید. اون موضوعات رو به خاطر بسپارید و سعی کنید در سایت خودتون نیاز و چالش های کاربر را برطرف کنید.

کلمات کلیدی در سئو محتوا (تکنیک های بازاریابی محتوایی):

اگر با کلمات کلیدی هیچ آشنایی نداری اصلا نگران نشو من اینجام تا همه سوالاتی که ممکنه برات پیش بیاد رو جواب بدم. کلمات کلیدی در واقع واژه هایی هستن که برای جستجو  کاربر قرار می گیرن. فرض کن یه سایت در رابطه با آموزش سئو سایت داری و اون رو به عنوان یک کلمه کلیدی در سایت انتخاب کردی. حالا وقتی کاربری این عبارت رو جستجو می کنه وارد سایت شما می شه و در نتیجه خدمت مورد نظر کاربر در سایت شما انجام می شه.

کلمات کلیدی در سئو محتوا

محتوای مورد نظر مخاطب( تکنیک های بازاریابی محتوایی):

محتوای مورد نظر را باتوجه به سن، جنسیت و شغل افراد در نظر بگیر. بطور مثال محتوایی که برای مخاطب نوجوان در نظر گرفته می شه با افرادی که در نقش دکتر، مهندس و یا در هر شغل دیگه ای متفاوته. در نتیجه مخاطبت رو بشناس و با توجه به نیازهاش تولید محتوا انجام بده.

اهداف تکنیک های بازاریابی محتوایی

قبل از ادامه توضیحاتم اجازه بدین یه موضوع مهمی رو بهتون بگم موفقیت در کسب و کارای امروزی (اینترنتی) یه برنامه ریزی بلند مدت می خواد.استمرار استمرار و استمرار دلیل تاکیدم بر این موضوع اهمیت بالایی که این موضوع داره. هر چقدر پیگیرتر و با برنامه جلو برین علاوه بر موفقیتتون به یه برند سرشناس و موفق تبدیل می شین.

افزایش سود و فروش

هدف اصلی هر کسب و کار فروش و افزایش سود محصولاته. با انجام تبلیغات توی شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام مشتریا رو به سمت وب سایت و برند خودتون جذب کنید. این شکلی بازدید از صفحاتتون بالا میره و توی شبکه های اجتماعی دیگه هم، شناخته تر می شین.

شناخت اهداف بازاریابی

ایجاد برند مخصوص کسب و کار

برند سازی از مؤلفه های مهم تکنیک های بازاریابی محتوایی. ایجاد برند مخصوص کسب و کار توی سطح گسترده تری به مشتری معرفی اتون می کنه.  نکته جذاب این موضوع زمانیه که برند شما به کاربر معرفی میشه و همزمان با اون افزایش سود و فروش هم اتفاق میوفته.

حفظ مشتری فعلی

 حفظ مشتری قدیمی از مشتری جدید هم مهم تره. ارائه خدمات جدید، هدیه های رایگان همگی نظر مثبت مشتری(قدیمی) رو به سمت شما جذب می کنه.

آگاهی از برند

خلاق باشید و توی مسیر موفقیت کسب و کارتون از روش های جدید استفاده کنین. بزار یه مثال بزنم برای معرفی محصولاتت همیشه از یه تکنیک (مثل نوشتاری ) استفاده نکن. برای شناخته شدن کسب و کارت میتونی با ایجاد صفحات مجازی، استفاده از تکنیک های بروز، تولید محتوای منحصر به فرد و … استفاده کنی.

ایجاد برند مخصوص کسب و کار

بهبود نرخ تبدیل

زمانی که مشتری از طریق وب سایت شما درخواست خدمات و یا خرید را داره درواقع کاربر با دنبال کردن هدف شما باعث ایجاد نرخ تبدیل شده.

سخن پایانی

واسه داشتن یه کسب و کار موفق لازمه اطلاعات بروزی داشته باشین. خلاق باش و از تکنیک های بازاریابی محتوایی توی متن ات استفاده کن. حالا که تا انتهای موضوع باهام بودی خوشحال می شم نظرات خودت رو با ما به اشتراک بزاری. اگر سوالی داشتی از طریق تماس با ما اقدام کن همکاران من راهنمایی لازم رو بهت می کنن.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *